Na afloop van de cursus bent u in staat om aan te geven wat het belang van een goede beroepshouding is. Ook bent u er meer van bewust hoe u representatief blijft voor uw functie tijdens de uitvoering van uw werk.
De onderwerpen die tijdens deze training worden behandeld vormen de basis van professioneel communiceren. De praktijkgerichte training geeft zoveel mogelijk handvatten die direct tijdens de dagelijkse werkzaamheden toepasbaar zijn. De aangeboden theorie is hierbij ondersteunend.
Theoriegedeelte
Representativiteit en beroepshouding
Klantbenadering
Commercieel gedrag
Klachtafhandeling
Omgaan met stresssituaties
Dimensies van cultuur
Communicatie als onderdeel van dienstverlening
Praktijkgedeelte
Handelen en denken vanuit diverse achtergronden
Waarnemen en interpretatie
Ruisvorming
De opleiding kan plaats vinden op de vestiging Elsloo, Maastricht of Heerlen.
In Company trainingen zijn ook mogelijk. Vraag hiervoor meer informatie aan!
Duur en waarde nascholing
De cursus duurt 1 dag en telt voor 7 uur nascholing.
Overige bijzonderheden
Bij voldoende aanmeldingen of specifieke wensen kan de gehele cursus in-company worden gegeven
Tijdens de cursusdag is inbegrepen koffie, thee en een lunch.