![]()
Start lessons this week
![]()
Stay in control
own agenda
![]()
Quality is rewarded!
Bij rijinstructeur Jos van Rijschool Osseforth begon het met leren rijden, proffesionele begeleiding maar uiteindelijk keek ik vooral uit naar de lessen door alle grappen, mooie verhalen en gezellige onzin onderweg, rijden leren was nog nooit zo leuk. Jos bedankt !
23-05-2026,
Ik ben Zeer tevreden over mijn ervaring bij Osseforth Opleidingen. Ik ben erg goed begeleid tijdens mijn opleiding en heb de lessen als prettig, duidelijk en professioneel ervaren. Mijn instructeur Rob Hinzen nam de tijd, gaf goede uitleg en zorgde voor veel vertrouwen tijdens het rijden. Dankzij de fijne begeleiding heb ik mijn CE-rijbewijs succesvol gehaald. Ik kan Osseforth zeker aanraden aan iedereen die welk rijbewijs dan ook wil behalen!
Read more11-05-2026,